Antet Prima pagina
Catalog produse
SSL

Plata cu card

Termeni si conditii utilizare magazin on-line bia-pitesti.ro


Termeni si Conditii de Utilizare a Magazinului www.bia-pitesti.ro


    Va rugam cititi cu atentie acest document. Acest document tine loc de contract intre societate si client. Clientul va trebui sa accepte acest document inainte de a se inregistra on-line sau sa paraseasca imediat acest site.


1.Termeni utilizati;

2.Derularea operatiunilor de vanzare pe site;

3.Cum comand invitatii de nunta/botez pe site;

4.Cum inchiriez un costum carnaval/serbare pe site;

5.Plata comenzii;

6.Livrarea comenzii;

7.Politica de returnare;

8.Informatii legale;

9.Protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.


1. Termeni utilizati.

Acest site web (numit in continuare "Site") este administrat de S.C. BIA BRIDAL FASHION S.R.L. (numita in continuare "Societatea”), cu sediul social in Pitesti, str. Cimpului nr.4, avand codul de inregistrare fiscala 24385427, inregistrata la ORC sub nr. J03/1781/2008, telefon: 0788.47.47.99, e-mail: contact@bia-pitesti.ro.

Termenii si conditiile de utilizare a magazinului on-line pot fi modificate oricand fara vreo notificare prealabila, prin actualizarea prezentului site, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti utilizatorii/clientii. 

Prin accesarea site-ului, utilizatorii consimt sa respecte termenii si conditiile de utilizare prezentate in continuare precum si legislatia aplicabila.Site-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. Societatea nu este responsabila de informatiile mentionate pe aceste site-uri.

In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni scrisi cu caractere ingrosate vor avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:

Utilizator: reprezinta persoana care acceseaza site-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat conditiile de utilizare ale prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

Client: reprezinta persoana care acceseaza site-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat conditiile de utilizare ale prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda.

Utilizare abuziva: reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii societatii.

Comanda: reprezinta un document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un client, ce intervine ca forma de comunicare intre societate si client.

Contract: reprezinta o comanda confirmata de catre societate, prin care societatea este de acord sa livreze clientului produse si servicii, iar clientul este de acord efectueze plata acestora.

2. Derularea operatiunilor de vanzare pe site.

Pentru efectua o comanda exista 3 pasi simpli:

1.Plasarea produselor in cos:

-Plasati produsul/produsele in cosul de cumparaturi, apasand pe butonul "Pune in cos".

-Pentru a schimba cantitatea produselor puteti completa alta cantitate si apoi sa apasati "Actualizare cos".

-Daca doriti sa continuati cumparaturile, apasati "Continua cumparaturile" iar pentru a plasa comanda apasati "Urmatorul pas".

- Cumparaturile vor sta in cosul dumnevoastra timp de 7 zile. 

- Pentru invitatii de nunta,  botez, servicii de inchiriere sau alte produse personalizate folositi cosul de cumparaturi, dar comanda trebuie completata cu date suplimentare. Datele suplimentare privind personalizarea vor fi trimise  pe e-mail la adresa contact@bia-pitesti.ro. De aceea este recomandat sa trimiteti toate datele tranzactiei direct pe e-mail.

2. Autentificare / Creare cont.

-Pentru a putea plasa comanda este necesar sa va autentificati cu adresa de e-mail si parola.

-In cazul in care deja nu detineti un cont in magazinul nostru, puteti sa-l inregistrati completand datele solicitate.

3. Finalizarea comenzii:

Acesta este ultimul pas, dupa finalizarea acestuia comanda va fi preluata de un responsabil al magazinului in maxim 2 zile lucratoare. Va recomandam sa verificati componenta comenzii cat si pretul. Puteti alege o adresa alternativa de livrare cat si modalitatea de plata. In cazul in care detineti un cod promotional pentru reduceri, tot aici puteti sa-l folositi. In zona mentiuni speciale puteti completa toate datele pe care operatorul comenzii trebuie sa le cunoasca pentru a va servi.

Dupa finalizarea comenzii veti primi un e-mail automat care atesta inregistrarea acesteiaPrin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care societatea isi deruleaza operatiunile pe site. Daca societatea confirma finalizarea unei comenzi, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre societate se considera finalizata atunci cand aceasta emite si transmite prin e-mail o factura proforma, fara a necesita o confirmare de primire din partea clientului. Societatea nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui contract. Asadar, contractul intra in vigoare la confirmarea comenzii de catre societate, respectiv a emiterii facturii proforma catre client. Astfel, prezentii termenii si conditii de utilizare vor sta la baza contractului astfel incheiat.

Obiectul contractului.

Obiectul contractului îl constituie produsul/produsele si serviciile cu privire la care clientul si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei comenzi pe site confirmata de catre societate. Produsul/produsele are/au caracteristicile mentionate de catre societate pe site. Societatea depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe site. Cu toate acestea, se vor avea in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii. Societatea precizeaza ca uneori imaginile, culorile si pretul produselor afisate pot diferi, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului si pretului de catre producatori, fara notificare prealabila din partea acestora. Se poate intampla ca functie de setarile monitorului dvs. culorile produselor sa poata diferi putin. De asemenea, unele caracteristici ale produselor proprii prezentate pe site, pot fi modificate de catre societate fara preaviz sau pot contine erori de operare. In toate aceste situatii, societatea va informa clientul si  nu i se va trimite comanda decat cu acceptul acestuia. Promotiile prezente pe site sunt valabile in limita stocului disponibil, iar societatea nu are obligatia de a anunta in prealabil organizarea acestora. De asemenea, se mentioneaza ca prezenta produselor pe site nu garanteaza existenta lor in stoc. 

Pretul contractului. 

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe site. Pretul poate fi modificat de catre societate, in orice moment, fara preaviz. Societatea atentioneaza asupra faptului exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, societatea va informa clientul asupra pretului corect. Pretul include T.V.A.

3. Cum comand invitatii de nunta/botez pe site.

 Acceseaza urmatorul link: https://www.bia-pitesti.ro/i/cum-cumpar-invitatii-de-pe-bia-pitestiro/111/

4. Cum inchiriez un costum carnaval, serbare pe site.

Acceseaza urmatorul link: https://www.bia-pitesti.ro/i/cum-inchiriez-un-costum-de-carnaval--serbare/110/

5. Plata comenzii.

Plata produselor si serviciilor comandate se face:

A. In numerar la sediul societatii - str. Cimpului nr. 4 Pitesti;

Costuri la livrare - pretul produselor comandate.

B. Ramburs numerar in cont colector - NUMAI PENTRU PRODUSELE CARE NU SUNT PERSONALIZATE.

Costuri la livrare:

- pretul produselor comandate;

- transportul coletului la domiciliul dvs.- cititi si punctul 6 Livrarea comenzii;

- transferul numerarului de catre firma de curierat in contul colector 6 lei.

C. Prin transfer bancar cu toata suma aferenta comenzii.

Veti primi prin e-mail o factura proforma, valabila 2 zile de la emitere cu care va prezentati de preferat la ghiseul Bancii Transilvania. Contul nostru IBAN bancar este RO 41 BTRL 0030 1202 N86849 XX, deschis la Banca Transilvania Pitesti. De preferat sa depuneti banii la ghiseul Bancii Transilvania, pentru ca nu veti plati comision bancar. De la ghiseele altor banci veti plati comisionul bancii respective pentru efectuarea transferul banilor in contul nostru.

Costuri la livrare - transportul produselor comandate- cititi si punctul 6 Livrarea comenzii;;

D. Prin transfer bancar si ramburs numerar in cont colector in 2 transe (50% initial prin depunere in banca si 50% numerar la livrare). La fel ca la punctul C dar difera costurile de livrare.

Costuri la livrare:

- 50% din valoarea comenzii;

- transportul produselor comandate - cititi si punctul 5 Livrarea comenzii;

- un tarif suplimentar de 15 lei pentru acoperirea comisioanelor bancare si transferul numerarului in contul colector.

E. Plata online cu cardul cu toata suma aferenta comenzii.

Cardurile acceptate la plata sunt VISA si MASTERCARD. Procesarea platilor si asigurarea sigurantei tranzactiilor se realizeaza cu ajutorul platformei Euplatesc, care ofera conditii de securitate deplina. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei de plata Euplatesc. Magazinul online www.bia-pitesti.ro nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardul dvs. Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru cei care locuiesc in alte tari si au cardul asociat unui cont in Euro sau USD, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

Costuri la livrare:

- transportul produselor comandate - cititi si punctul 6 Livrarea comenzii;

F. Plata online cu cardul si ramburs numerar in cont colector in 2 transe (50% cu cardul 50% numerar la livrare). La fel ca la punctul E dar difera costurile de livrare.

Costuri la livrare:

- 50% din valoarea comenzii;

- transportul produselor comandate - cititi si punctul 6 Livrarea comenzii;

- un tarif suplimentar de 15 lei pentru acoperirea comisioanelor bancare si transferul numerarului in contul colector.

6. Livrarea comenzii.

In termen de MAXIM 5 zile calendaristice de la confirmarea platii, veti primi coletul impreuna cu factura aferenta. In cazul in care nu poate fi respectat termenul de livrare de mai sus, societatea va anunta clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii. Inainte de a face  plata in contul bancar, sunati la 0788.47.47.99 pentru a verifica existenta produsului in stoc. Societatea poate livra clientului un produs similar, in situatia cand produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si acordul clientului. Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la client. Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul Romaniei. Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid Fan Courier, care va face livrarea la usa dvs. Veti plati tariful de livrare prin curier. Aceasta este de 15,60 lei inclusiv TVA pentru primul kg si apoi cate 1,38 lei inclusiv TVA pentru fiecare kg adaugat. Daca locuiti in Pitesti sau in localitatile limitrofe, puteti ridica coletul de la sediul nostru. In acest caz, nu platiti tariful de livrare. Daca locuiti in Pitesti, putem face livrarea la domiciliul dumneavoastra, contra unui tarif de 10 lei. Atentie! Pentru localitatile care nu sunt in aria de acoperire, Fan Courier percepe tarife de transport mai mari, respectiv 0,96 lei inclusiv TVA pentru fiecare km din afara ariei de acoperire.

La primirea coletului verificati integritatea coletului, de fata cu curierul care a efectuat livrarea. Daca aveti dubii cu privire la integritatea coletului, solicitati curierului sa participe la verificarea continutului acestuia, pe baza facturii pe care o gasiti in colet. Daca produsele sunt intr-adevar afectate de transport, intocmiti impreuna cu curierul un proces verbal de constatare si astfel se poate refuza primirea coletului, chiar daca l-ati platit. Este dreptul si obligatia dumneavoastra ca, in cazul coletelor platite care va sosesc deteriorate sa solicitati verificarea integritatii continutului in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect, este nula si nu va fi luata in considerare. Pentru coletele care contin obiecte fragile, societatea va lua masuri de asigurare a continutului pe timpul transportului. Nu suntem raspunzatori pentru eventualele intarzieri in livrare ale firmei de curierat. Cititi si termenii si conditiile privind furnizarea serviciilor postale de la Fan Courier.

7. Politica de returnare.

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014 cu privire la drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Asadar, clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea acestuia, cu suportarea de catre client a cheltuielilor de returnare. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, inclusiv ambalajul. Societatea isi rezerva dreptul ca in cazul în care produsul returnat prezinta zgârieturi, lovituri, accesorii si etichete lipsa sau alte deteriorari si nu mai poate fi vandut ca nou, de a decide acceptarea sau nu a returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la anuntarea retragerii din contract a consumatorului. Ne rezervam dreptul legal de a amana rambursarea banilor pana la data receptionarii returului, daca consumatorul nu l-a trimis catre noi in termenul de 14 zile de la informarea retragerii din contract.

Pentru produsele personalizate nu se aplica politica de returnare de mai sus. Pentru acestea, Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta republicata, prevede la art. 10 ca, consumatorul nu poate denunta unilateral contractul pentru produsele executate dupa specificatiile acestuia sau personalizate.

8.Informatii legale.

8.1. Raspunderea societatii.

Societatea nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea de catre client a Termenilor si conditiilor de utilizare prezentate in acest document.

Societatea nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii conexiunii la Internet, a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri externe de pe site.

Societatea nu este responsabila pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Societatea nu este responsabila in cazul in care primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor. In acest caz, societatea poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Societatea nu este responsabila pentru posibila intarziere a livrarii din cauza unor factori ce nu tin de vointa noastra precum: conditii meteorologice nefavorabile, blocaje rutiere, accidente sau din vina curierului. 

Valoarea maxima a obligatiilor societatii fata de client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a produselor comandate, este egala cu valoarea sumelor incasate de catre societate.

8.2. Forta majora.

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare.

8.3. Legea aplicabila.

Eventualele litigii aparute intre societate si client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

8.4. Drepturi de proprietate intelectuala.

Toate materialele integrate in acest site (texte, imagini, videoclipuri, logouri, orice fel de informatii, reclame) sunt proprietatea intelectuala a societatii. Aceste materiale nu pot fi copiate sau reproduse. Totusi, paginile complete ale site-ului pot fi tiparite daca sunt destinate a fi folosite in scop strict personal.

9. Protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date.

Apasa link: https://www.bia-pitesti.ro/i/politica de protejare date/19/.



 


spacer
Cauta in magazin
Cosul meu

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Informatii
Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Curs valutar
Website detinut de: S.C. BIA BRIDAL FASHION S.R.L.; Sediul social: Str. Campului, nr. 4, Pitesti, Arges ; CIF: 24385427;
Reg.Com: J03/1781/2008 ; Cap. social: 200 lei;
Operator de date personale inregistrat la A.N.S.P.D.C.P. sub nr. 30184 din 2013- detalii privind politica de protejare a datelor

www.bia-pitesti.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.